Все прилавки АламанМагазина


Д. Креббин-Бэйли, Д. Харкап, Д. Харрингтон
SPA-терапия в индустрии красоты


2008 г.
Издатель: Рипол Классик
Описание: Эта книга - первая попытка создать полное серьезное пособие по SPA-терапии для всех, кого она интересует: профессионалов-практиков в этой области, студентов, изучающих методы SPA, менеджеров SPA-центров, инвесторов. Уникальное издание предлагает всеохватывающий взгляд на SPA-терапию как на самостоятельную область индустрии, которая находит свое применение в косметологии, фитнесе, диетологии, медицине и общем оздоровлении. [подробнее...]

ISBN: 978-5-386-00385-2
Размер: 80x100/16.Страниц: 304

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Sam Walton
Sam Walton: Made In America


1993 г.
Издатель: —
Описание: Meet a genuine American folk hero cut from the homespun cloth of America`s heartland: Sam Walton, who parlayed a single dime store in a hardscrabble cotton town into Wal-Mart, the largest retailer in the world. The undisputed merchant king of the late twentieth century, Sam never lost the common touch. Here, finally, Sam Walton tells his extraordinary story in his own inimitable words. Genuinely modest, but always sure of his ambitions and achievements, Sam shares his thinking in a candid, straight-from-the-shoulder style. In a story rich with anecdotes and the `rules of the road` of both Main Street and Wall Street, Sam Walton chronicles the inspiration, heart, and optimism that propelled him to lasso the American Dream. [подробнее...]

ISBN: 0553562835
Размер: —.Страниц: 368

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Patrick Davis
Selling Cars. The Handbook of the Professional


2000 г.
Издатель: Insight Publishing
Описание: This book can be read in 45 minutes, but don`t let the size fool you. The information you will get from reading it will last a lifetime. No matter if you are a seasoned veteran or just getting started, what you learn in these pages will help you be more successful in the automotive industry. What is offered in this book is information that has stood the test of time. The principles are tried and true, and when applied, you will have happy customers that will be loyal to you and refer others down through the years. You will learn how to: - Discover customer wants and needs, - Select the best vehicle, - Demonstrate your vehicle, - Use trial closes, - Handle objections, - Follow Up &, Communication Skills. [подробнее...]

ISBN: 1-885640-66-8
Размер: —.Страниц: 96

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Анжелика Альпеншталь
Sex Sells! Реклама, которая дает сверхприбыли


2006 г.
Издатель: НТ Пресс
Описание: Эта книга о рекламе для тех, кто не боится экспериментировать с сознанием, бизнесом, деньгами и воображением. Прочитав ее, вы, может быть удивитесь, может быть, разозлитесь, может быть, местами будете смеяться или, наоборот, наплачете три озера слез. Но равнодушной она вас не оставит. Это я вам обещаю. [подробнее...]

ISBN: 5-477-00245-Х
Размер: 70x90/16.Страниц: 104

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Aspatore Books
Software Leadership Strategies: CRM, Integration, ERP, &, Storage Solutions CEOs Offer Best Practices &, Keys to Success in the Software Industry (Inside the Minds)


2005 г.
Издатель: —
Описание: Book DescriptionInside the Minds provides readers with proven business intelligence from C-Level executives (Chairman, CEO, CFO, CMO, Partner) from the world?s most respected companies nationwide, rather than third-party accounts from unknown authors and analysts. Each chapter is comparable to an essay/thought leadership piece and is a future-oriented look at where an industry, profession or topic is headed and the most important issues for the future. Through an exhaustive selection process, each author was hand-picked by the Inside the Minds editorial board to author a chapter for this book. Chapters Include: Dale Skeen, Chief Executive Officer, Vitria Technology, Inc. ? `The Hype and the Reality of Software Integration Solutions`, David Mitchell, President &, Chief Executive Officer, webMethods ? `Using Technology to Provide Service`, Yoram Novick, Chief Executive Officer, Topio ? `Visions for the Storage Solutions Industry`, John H. Vivadelli,… [подробнее...]

ISBN: 1596221186
Размер: —.Страниц: —

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Си Чжин Чанг
Sony против Samsung. Увлекательная история борьбы титанов


2010 г.
Издатель: Эксмо
Описание: Проведя детальное сравнение стратегических решений двух гигантов электронной индустрии Sony и Samsung в отношении технологий, маркетинга, организационной структуры и глобализации, Си Чжин Чанг пришел к выводу о том, что различие в эффективности Sony и Samsung объясняется не только их стратегиями. Значительную роль также сыграли организационные процессы и стиль лидерства на уровне высшего менеджмента. Автор исследует все эти аспекты в деталях и, проводя данный анализ, попутно предлагает читателю интереснейшие сведения о подходах каждой из компаний к глобальной экспансии и об основных причинах их успехов и неудач. В книге представлены интересные выводы и идеи, с которыми будет полезно ознакомиться представителям любой компании, работающей в условиях жестокой конкуренции. Эту книгу непременно должен прочитать каждый руководитель, желающий лучше разобраться в сильных и слабых сторонах своих азиатских конкурентов, особенно тех, для которых характерны глобальные амбиции. Она будет… [подробнее...]

ISBN: 978-5-699-33815-3, 978-0-470-82371-2
Размер: 60x90/16.Страниц: 288

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Акио Морита
Sony. Сделано в Японии


2007 г.
Издатель: Альпина Бизнес Букс, Альпина Паблишерз
Описание: Сегодня трудно представить мировой рынок бытовой радиоэлектроники без техники производства Sony. Автор, один из основателей корпорации Sony, рассказывает об истории компании, о разработке плеера Walkman, видеомагнитофона Betamax, компакт-диска и других уникальных изобретениях. В книге подробно рассказано о взаимоотношениях крупного бизнеса с государством, профсоюзами, конкурентами, о характерных чертах японского менеджмента, в частности о восприятии корпорации как родной семьи и т.п. В условиях послевоенной Японии практически все, даже управленческие подходы, Морите пришлось создавать `с нуля`, формируя новую предпринимательскую культуру и традиции. Книга рассчитана на широкий круг читателей. [подробнее...]

ISBN: 5-9614-0466-8
Размер: 70x100/16.Страниц: 290

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Laura Brown and John Gravely
Special Edition: Using Microsoft CRM (+ CD-ROM)


2004 г.
Издатель: Que
Описание: The Only Microsoft CRM Book You Need. Que crafted this book to grow with you, providing the reference material you need as you move toward CRM proficiency and use of more advanced features. If you buy only one book on Microsoft CRM, Special Edition Using Microsoft CRM is the only book you need. - Your single source for all the best Microsoft CRM productivity techniques! - Get detailed, real-world coverage of Microsoft CRM, from the initial setup to using advanced features easily. - Boost productivity by integrating your data with Microsoft Outlook and other business applications. - Implement key business strategies in the first business-class tool to make CRM available to the small- and mid-sized business. - Learn dozens of undocumented secrets from two of the world`s leading authorities on Microsoft CRM. - Use Microsoft CRM to manage your customers with the most extensive general reference on the market today! [подробнее...]

ISBN: 0-7897-2882-6
Размер: —.Страниц: 552

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер
Spiritus Аnimalis, или Как человеческая психология управляет экономикой


2010 г.
Издатель: Альпина Бизнес Букс, Юнайтед Пресс
Описание: В книге нобелевского лауреата по экономике Джорджа Акерлофа и профессора Йельского университета Роберта Шиллера рассказывается об особенностях человеческого поведения, которые влияют на макроэкономические процессы. Эти особенности до сих пор недостаточно учитывались теми, кто определяет экономическую политику государств, в результате чего периодически происходят более или менее серьезные финансовые сбои - депрессии, перегрев рынков и т.д. Хотя авторы описывают ряд сложных макроэкономических механизмов, в целом книга будет понятна самому широкому кругу читателей, потому что с этими свойствами человеческой психики каждый неоднократно сталкивался в повседневной жизни. [подробнее...]

ISBN: 978-5-904522-33-9
Размер: 160x240.Страниц: 280

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ

St. Petersburg Day &, Nigh. Ночная жизнь Санкт-Петербурга. Российско-американский туристический спра


2003 г.
Издатель: —
Описание: `St. Petersburg Day &, Night` - Российско-американский туристический справочник. Вы узнаете о ночной и дневной жизни Санкт-Петербурга, о культуре, политике и о многом другом. Это издание посвящено великому празднику великого города. Невзирая на свою 300-летнюю историю, Санкт-Петербург - по-прежнему юный город, дарующий нам свое тепло, радушие и гостеприимство. Этот город воистину огромен и разнообразен. В нем каждый из нас находит что-то очень личное. Петербург удовлетворит любые вкусы, интересы и пристрастия, а мы попытаемся помочь вам отыскать в этом необыкновенном городе именно то, что сделает вас немного счастливее. [подробнее...]

Размер: —.Страниц: 104

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Philip Kotler, Joanne Scheff
Standing Room Only: Strategies for Marketing the Performing Arts


1997 г.
Издатель: Harvard Business School Press
Описание: This text applies the full spectrum of marketing principles, such as segmentation, pricing and promotion, to non-profit arts organizations. Including case studies of dance and theatre organizations from around the world, it reveals how to build innovative marketing programs. [подробнее...]

ISBN: 0875847374
Размер: —.Страниц: 560

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Dick Lee
Strategic CRM V2.0: the Field-Tested, Research-Validated Best Practices Manual For Generating ROI from CRM


— г.
Издатель: —
Описание: — [подробнее...]

ISBN: 0967375797
Размер: —.Страниц: —

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Alfred D. Chandler, Jr
Strategy and Structure: Chapters in the History of the American Industrial Enterprise


1969 г.
Издатель: The MIT Press
Описание: It is impossible in a bare outline to do anything like justice to the subtlety (if also, sometimes, the prolixity) of the argument and to the wealth of telling instances with which it is illustrated. The argument is not dogmatic or rigid and allows plenty of room for deviations, variants, and exceptions…. There is no doubt that this is a book of first-class importance…significant, not only for its substantive conclusions, original though these are, but as an example of the way in which fruitful relations can be established between economic and business history. Journal of Economic History * * * This book shows how the seventy largest corporations in America have dealt with a single economic problem: the effective administration of an expanding business. The author summarizes the history of the expansion of the nation`s largest industries during the past hundred years and then examines in depth the modern… [подробнее...]

ISBN: 0-26253-009-0
Размер: —.Страниц: 464

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Nancy J. Stephens, Bob Adams
Streetwise Customer Focused Selling: Understanding Customer Needs, Building Trust, and Delivering Solutions…the Smarter Path to Sales Success (Adams Streetwise…)


— г.
Издатель: —
Описание: — [подробнее...]

ISBN: 1558507256
Размер: —.Страниц: —

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Suzanne Caplan
Streetwise Finance and Accounting: How to Keep Your Books and Manage Your Finances Without an MBA, a CPA, or a Ph.D.


2000 г.
Издатель: Adams Publishing Group
Описание: Streetwise is devoted exclusively to business topics. From writing business plans, to financing, to building Web site traffic, these books provide everything ambitious business professionals need. Business happens in the real world, not the classroom. Streetwise recognizes this and delivers the goods - fast. No fluff. No wasted time. Just cutting-edge information managers and small business entrepreneurs need to run their business successfully. [подробнее...]

ISBN: 1-58062-196-1
Размер: —.Страниц: 338

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Ирина Хакамада
Success [успех] в Большом городе


2008 г.
Издатель: АСТ, Астрель, Харвест
Описание: `Я надеюсь, что моя книга поможет амбициозным людям, мечтающим стать `номер один` в чем угодно, не продать душу дьяволу - выйти из клетки излишних амбиций, подчиняясь Большой компании или Большому боссу, не потерять собственное достоинство. Быть эффективными, оставаясь при этом свободными, а самое главное - счастливыми. Потому что, когда ты бесконечно богат, но при этом - раб, ощущение счастья исчезает. А когда ты достиг карьерного успеха и удивительно при этом свободен - это кайф. Такая вот методика карьерного счастья: как совместить драйв, кайф и карьеру`. Ирина Хакамада [подробнее...]

ISBN: 978-5-17-055566-6, 978-271-21762-3, 978-985-16-5961-2
Размер: 84x90/32.Страниц: 192

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Дэвид Стауффер
Sun. Секреты мегабренда новой экономики


2007 г.
Издатель: SmartBook
Описание: Провозгласив в начале 1980-х концепцию `Сеть - это компьютер`, Sun долгое время оставалась одинокой в своей убежденности. Временами казалось, что перспектив компьютерных сетей не видит никто кроме Sun. В противовес Windows Sun разработала собственную операционную систему Solaris и использовала собственные чипы. Сегодня самые большие серверы Sun стоимостью несколько миллионов долларов обслуживают практически все веб-сайты, включая сайты крупнейших межнациональных корпораций. Секреты бизнеса Sun, начиная от фантастической работы с клиентами и непрерывного стремления к инновациям, заканчивая способностью угадывать тенденции будущего, помогут вам достичь успеха в любом бизнесе. [подробнее...]

ISBN: 978-5-9791-0048-7, 1-84112-152-5
Размер: 60x90/16.Страниц: 192

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Barry J. Farber
Superstar Sales Manager`s Secrets


2003 г.
Издатель: Career Press
Описание: Written expressly for on-the-go sales managers who don`t have the time to wade through wordy prose or academic theory, this book is fast-paced and results-oriented. It contains scores of easy-to-implement strategies, checklists, and action plans for anyone who`s managing a sales team. The book`s wisdom is culled from the author`s own experience as a top sales manager, as well as feedback from the thousands of managers who have participated in his training programs and seminars. This revised and updated edition is not only a guide to coaching and training sales reps in the skills they need, but it`s also a handbook full of practical tools and motivational strategies to help reps generate activity and get business. It contains valuable information and insights on hiring and recruiting, effective field coaching skills, running effective sales meetings, and utilizing the most up-to-date technological resources without giving up the warm personal touch. [подробнее...]

ISBN: 1564146596
Размер: —.Страниц: 156

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Х. Рамперсад, А. Эль-Хомси
TPS-Lean Six Sigma. Новый подход к созданию высокоэффективной компании


2009 г.
Издатель: Стандарты и качество
Описание: Книга посвящена, пожалуй, одной из самых острых проблем менеджмента XXI в. - как соединить личные амбиции отдельных людей с миссией и целями организации, в которой они работают, чтобы получить синергетический эффект взаимного усиления. Ведь объединив всех в едином порыве, можно достичь невероятных высот. Книга содержит много ценных практических рекомендаций, в которых объединен и расширен опыт применения таких моделей менеджмента, как бережливое производство и `Шесть сигм`. Она будет полезна тем руководителям высшего и среднего уровня, которые не хотят мириться с действующим статус-кво и размышляют над проблемами изменения своих структур. Ее с пользой для себя прочтут также студенты, преподаватели и бизнес-консультанты. [подробнее...]

ISBN: 978-5-94938-082-6
Размер: 70x100/16.Страниц: 416

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
M. S. Mastel
Telecom Audit: A Complete Cost-Reduction Strategy for Your Corporate Telecommunications Bills


2003 г.
Издатель: —
Описание: Phone systems, service, data networks, and the Internet are critical pieces of any company`s communications. And most IT professionals don`t understand the effects of deregulation and parallel technologies on the bottom line. Telecommunications companies have more than a 30% error rate on their billing each month. There are only about 4,000 telecom consultants in the country who do nothing but find errors on bills. The economy seems to be crying out for just this type of study. This work explores the various technologies in terms of cost and ROI, sets up some case studies to solve real communications issues, offers cheap ways to meet bandwidth requirements, looks at the players in the marketplace in terms of technology as well as cost, explains what a tariff is and how it can be made to work for you, gives a better understanding of telecom taxes, which ones are required and to what degree, and provides international strategies to manage costs of a national and global… [подробнее...]

ISBN: 0-07141-054-6
Размер: —.Страниц: 404

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Ronald J. Alsop, Ron Alsop
The 18 Immutable Laws of Corporate Reputation: Creating, Protecting, and Repairing Your Most Valuable Asset


2004 г.
Издатель: Free Press
Описание: From Enron and WorldCom to the Catholic Church and Major League Baseball, reputation crises have never been more widespread. Now Ronald J.Alsop, a veteran Wall Street Journal authority on branding and reputation management, explains the dangers and gives organizations the eighteen crucial laws to follow in developing and protecting their reputations. Consider this example of a simple decision made by a low-ranking employee: When rescue workers at the site of the World Trade Center disaster sought bottled water from a nearby Starbucks outlet, they complained that an employee charged them for it. In a matter of hours, the Internet had picked up the story and Starbucks` carefully cultivated worldwide reputation was quickly besmirched. This is just one instance among many of how the business world, ever more global and competitive, has become increasingly difficult to navigate. Studies have demonstrated the powerful impact of reputation on profits and stock prices,… [подробнее...]

ISBN: 074323670X
Размер: —.Страниц: 288

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Robert Greene
The 48 Laws of Power


2000 г.
Издатель: Penguin (Non-Classics)
Описание: Amoral, cunning, ruthless, and instructive, this piercing work distills three thousand years of the history of power in to forty-eight well explicated laws. As attention - grabbing in its design as it is in its content, this bold volume outlines the laws of power in their unvarnished essence, synthesizing the philosophies of Machiavelli, Sun-tzu, Carl von Clausewitz, and other great thinkers. Some laws teach the need for prudence (`Law 1: Never Outshine the Master`), the virtue of stealth (`Law 3: Conceal Your Intentions`), and many demand the total absence of mercy (`Law 15: Crush Your Enemy Totally`), but like it or not, all have applications in real life. Illustrated through the tactics of Queen Elizabeth I, Henry Kissinger, P.T.Barnum, and other famous figures who have wielded - or been victimized by - power, these laws will fascinate any reader interested in gaining, observing, or defending against ultimate control. [подробнее...]

ISBN: 0140280197
Размер: —.Страниц: 480

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Charles Handy
The Age of Unreason


1998 г.
Издатель: Harvard Business School Press
Описание: In this fascinating book, Charles Handy shows how dramatic changes are transforming business, education, and the nature of work. We can see them in astounding new developments in technology, in the shift in demand from manual to cerebral skills, and in the virtual disappearance of lifelong, full-time jobs. Handy maintains that discontinuous change requires discontinuous, upside-down thinking. We need new kinds of organizations, new approaches to work, new types of schools, and new ideas about the nature of our society. Handy argues that discontinuous change, however uncomfortable, is the only way forward for a society that would prefer to put on blinders to the world around it. The Age of Unreason offers profound insights into the world we live in at the end of the twentieth century. It should be read by anyone wondering how to prepare for life in the twenty-first. [подробнее...]

ISBN: 0-87584-301-8
Размер: —.Страниц: 288

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
David Bach
The Automatic Millionaire: A Powerful One-Step Plan to Live and Finish Rich


2004 г.
Издатель: Broadway
Описание: What`s the secret to becoming a millionaire? For years people have asked David Bach, the national bestselling author of `Smart Women Finish Rich`, `Smart Couples Finish Rich`, and `The Finish Rich Workbook`, what`s the real secret to getting rich? What`s the one thing I need to do? Now, in The Automatic Millionaire , David Bach is sharing that secret. The Automatic Millionaire starts with the powerful story of an average American couple -he`s a low-level manager, she`s a beautician - whose joint income never exceeds $55,000 a year, yet who somehow manage to own two homes debt-free, put two kids through college, and retire at 55 with more than $1 million in savings. Through their story you`ll learn the surprising fact that you cannot get rich with a budget! You have to have a plan to pay yourself first that is totally automatic, a plan that will automatically secure your future and pay for your present. What makes The Automatic… [подробнее...]

ISBN: 0-7679-1410-4
Размер: —.Страниц: 244

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
О. В. Куликова
The Basics of Economics. A Course of English / Учебник английского языка для экономистов-международников


2006 г.
Издатель: ГИС
Описание: Учебник предназначен для cтудентов-экономистов средних и старших курсов языковых вузов, обучающихся по специальности `Мировая экономика`. Учебник соответствует тематике программы по специальности и отвечает всем требованиям, предъявляемым к учебникам по иностранным языкам, предназначенным для студентов нелингвистических специальностей. [подробнее...]

ISBN: 5-8330-0193-5
Размер: 60x90/16.Страниц: 232

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Dick Lee, David Mangen, Bob Thompson
The Blueprint for CRM Success: Results of a Comprehensive Study Identifying Best Practices Leading To ROI And Factors Contributing To Failure


— г.
Издатель: —
Описание: This blockbuster new CRMGuru study breaks fresh ground in defining how to generate ROI through CRM?while disproving many common myths and mantras that so often lead CRM implementers astray. The Blueprint for CRM Success is the first statistically valid study to tie not only high level implementation activities?but very specific process steps as well?to ROI performance. You won?t find a clearer road map to CRM success. The study, by the same research team that produced the benchmark study, Multi-function CRM Software: how good is it?, also debunks many of the specious analyst polls reporting very high CRM failure rates and provides lists of easy to spot predictors of success and failure that you can apply before you begin implementation. The study includes full interpretation of the key data, and Executive Summary of key findings plus an entire `Beyond the Numbers` section with more interpretive comments and valuable support information for CRM implementers. … [подробнее...]

ISBN: 0967375789
Размер: —.Страниц: —

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Ron Ashkenas, Todd Jick, Dave Ulrich, Catherine Paul-Chowdhury
The Boundaryless Organization Field Guide: Practical Tools for Building the New Organization


1998 г.
Издатель: Jossey-Bass
Описание: This hands-on kit contains everything managers need to put the strategies presented in The Boundaryless Organization into actual practice. Based on the renowned WorkOut process initiated at General Electric, this complete resource offers specific guidelines for facilitating dialogues that result in rapid, significant change. Practical tools include PowerPoint slides that reinforce key concepts, a diagnostic questionnaire for assessing your current boundaries, and exercises that apply boundaryless thinking to real-life scenarios. A leader`s guide to WorkOut, process mapping, customer-supplier projects, and the employment of technology is also included. [подробнее...]

ISBN: 0-78794-321-5
Размер: —.Страниц: 416

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Murray Dropkin, Bill LaTouche
The Budget-Building Book for Nonprofits : A Step-by-Step Guide for Managers and Boards (Jossey-Bass Nonprofit &, Public Management Series)


1998 г.
Издатель: Jossey-Bass
Описание: This nuts-and-bolts workbook guides nonprofit executives and boards through the budget cycle, offering practical instruction on completing each step of the process. This one-source budgeting tool kit is specifically designed to give nonprofits everything they need to prepare, approve, and implement their own budgets. It is a start-to-finish guide that is comprehensive and easy to use. It provides smaller nonprofit budgeters and non-financial nonprofit managers with a simple, systematic method to create, maintain, and track their budgets. Examples, to-do lists, worksheets, schedules, and other hands-on tools help readers get down to work. Murray Dropkin draws on years of experience in working with nonprofit financial management to make this workbook an essential tool for anyone involved in financial management within a nonprofit organization. [подробнее...]

ISBN: 0-78794-036-4
Размер: —.Страниц: 192

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Jill Dyche
The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management


2002 г.
Издатель: Addison Wesley
Описание: As the thinkers have said, you should strive in all situations to know yourself and know your enemy. Most of history`s great thinkers, however, were not in business. In business, you have to know your customer and understand how your company interacts with him or her. The current term for this is customer relationship management (CRM), and The CRM Handbook is the best textbook for managers on the mechanics of CRM. It`s a standout in a field that`s filled with squishy books that go on at length about how important CRM is, but which lack details. Jill Dyche provides lots of factual information, real case studies, carefully considered commentary, and reasoned criteria with which to evaluate CRM products and strategies. Though you`ll certainly want to supplement Dyche`s work with vendors` product literature and implementation proposals, you`ll get a lot from her carefully researched book. Dyche devotes some of her (fairly slender) volume to CRM… [подробнее...]

ISBN: 0-201-73062-6
Размер: —.Страниц: 312

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Rosabeth Moss Kanter
The Change Masters: Innovation and Entrepreneurship in the American Corporation


1985 г.
Издатель: Touchstone
Описание: Reprint edition. [подробнее...]

ISBN: 0-67152-800-9
Размер: —.Страниц: —

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Laszlo I. Nemeth
The Chink in Your MBA Armor: What They Didn`t Teach You About Customer-Market Efficiency Can Leave Your Company Defenseless


2002 г.
Издатель: Barcourt Pub
Описание: — [подробнее...]

ISBN: 0-96744-903-0
Размер: —.Страниц: 240

 

ОТПРАВИТЬ
В КОРЗИНУ
Сайт создан в системе uCoz